تاریخ: ۰۹ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۳۶۳۵۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌اندازی بازوی پشتیبان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای پاسخگویی درباره تمکن مالی

راه‌اندازی بازوی پشتیبان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای پاسخگویی درباره تمکن مالی
‌می‌متالز - شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سهامداران بازار سرمایه می‌توانند پاسخ سوالات متداول خود را درباره تمکن مالی از بازوی پشتیبانی این شرکت در پیام‌رسان (بله) دریافت کنند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی، سهامدارانی که در پیام‌رسان (بله) حضور دارند می‌توانند از طریق بازوی پشتیبانی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سوالات متداول خود را در خصوص اطلاع‌رسانی گواهی تمکن مالی و نحوه دریافت گواهی تمکن مالی مطرح کنند.

بر این اساس، سهامدارانی که در پیام‌رسان (بله) حضور دارند می‌توانند از طریق شناسه «csdiran_supportbot@» وارد بازوی پشتیبانی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی شوند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم