تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۳۶۴۳۲۲
سرویس خبر : اجتماعی
«حسین طالبی» پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو تاکید کرد:

توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق/ ضرورت ایجاد ارتباطات دو سویه بین روابط‌عمومی‌های خانواده ایمیدرو

توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق/ ضرورت ایجاد ارتباطات دو سویه بین روابط‌عمومی‌های خانواده ایمیدرو
‌می‌متالز - توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق یکی از الزامات حوزه روابط‌عمومی‌ها است و با نهادینه کردن آن در درون و برون سازمان؛ زمینه موفقیت این بخش فراهم خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط‌عمومی‌ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه‌های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن‌ها در فضای مجازی هستیم.

وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه روابط‌عمومی‌ها بیشترین چالش را با رسانه‌هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه

مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه‌ها برقرار می‌شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می‌شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می‌کنند تا به این سطح برسند.

ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط‌عمومی‌های ایمیدرو

طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع‌ها و طرح‌های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می‌شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری‌ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.

گفتنی است در این گردهمایی از حسین طالبی به پاس سال‌ها خدمات در قامت مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و نیز مدیر سابق روابط عمومی چادرملو؛ تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده