تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۳۹۵۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور وزیر صمت انجام شد:

برگزاری جلسه رفع مشکلات اجرایی پروژه "نفلین سینیت" سراب

می متالز - جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه "نفلین سینیت" سراب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد.
برگزاری جلسه رفع مشکلات اجرایی پروژه "نفلین سینیت" سراب

به گزارش می متالز، در این جلسه که مدیرعامل ایمیدرو داشت، حاضرین درباره نحوه تامین نیازهای مالی و تکنولوژیک این پروژه تبادل نظر و گفتگو کردند.
رضا رحمانی در این نشست بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید و تصریح کرد: گزارش پیشرفت کار پروژه باید به صورت ماهانه ارسال شود و مدیران مربوطه تمام تلاش خود را برای تکمیل این پروژه به کار گیرند.
وی تکمیل و راه اندازی این پروژه را هم برای استان وهم کشور مهم برشمرد افزود: آلومینیوم یک محصول مهم و استراتژیک در دنیای امروز است و بخشی از نیازهای کشور در این بخش تامین خواهد شد و از طرفی بخشی از مشکلات شهرستان با اجرای آن رفع و زمینه توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم خواهد کرد.
یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از پیگیری های وزیرصمت، معاونان و مدیران این وزارتخانه قدردانی کرد و گفت: مدیران و بخش های مختلف استان برای همکاری و کمک به تسریع در اجرای پروژه آمادگی کامل دارند.

عناوین برگزیده