تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۳۹۸۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازدید از شرکت ایرالکو مطرح شد؛

دولت در شرایط سخت اقتصادی به صنعت کمک کند/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

می متالز - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: نیاز است تا دولت در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه به صنعت و بنگاه های اقتصادی کمک کند .
دولت در شرایط سخت اقتصادی به صنعت کمک کند/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

به گزارش می متالز، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بازدید از شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) از نزدیک شاهد فعالیت این شرکت بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تلاش ها و افکار جدید صنعتگران در این بنگاه بزرگ اقتصادی هر ایرانی را به شور و شوق می‌آورد، اظهار کرد: این مهم نوید بخش آینده ای خوب و مناسب برای این مجموعه است.

 

ایرالکو الگوی قابل اعتنا برای صنعت کشور

اکرمی از رضایت نسبی کارگران ایرالکو از این شرکت خبر داد و تصریح کرد: ایرالکو می تواند الگوی قابل اعتنا برای صنعت استان و کشور باشد چرا که توضیحات ارائه شده توسط مهندسان این شرکت نشان از تلاش هدفمند و هوشمندانه در راستای خود کفایی بخش های مختلف آن دارد.

وی با بیان اینکه دولت در کنار چنین مجموعه هایی است، اضافه کرد: نیاز است تا دولت در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه به صنعت و بنگاه های اقتصادی کمک کند تا این مجموعه ها بتوانند روی پای خود ایستاده و به فعالیت خود ادامه دهند.

اکرمی، فعالیت های تحقیق و توسعه در این شرکت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این مهم نوید بخش آینده ای روشن در این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران: ایرالکو هیچگونه آلودگی ندارد/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

در ادامه احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران با بیان اینکه این شرکت با توان کامل در حال تولید است، گفت: ایرالکو در حال حاضر به صورت ۱۰۰درصد در حال فعالیت است و تمام تولیدات خود را در بازارهای داخل و خارج از کشور به فروش می رساند.

مجیدی اظهار امیدواری کرد تا بتوان با کمک مسئولین استانی طرح های توسعه ای شرکت را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوان تا پایان سال شرکت ایرالکو را به عنوان صنعت سبز معرفی کرد و در حال حاضر نیز مدعی هستیم که این مجموعه هیچگونه آلودگی ندارد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد