تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۴۱۶۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شاخص در کانال ۲۳۷ هزار واحدی:

اصلاح آرام تدپیکس

می متالز - شاخص بورس تهران با کاهش ۱۰۰۰ واحدی روی نقطه ۲۳۷هزار و ۱۴۸واحد ایستاد، شاخص هم وزن به عدد ۵۷ هزار و ۱۶۰ واحد رسید و شاخص بازار اول کانال۱۷۵ هزار واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم نیز رقم ۴۶۷ هزار و ۶۹۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۱۵ واحدی به عدد ۳هزار و ۳۴ واحد رسید.
اصلاح آرام تدپیکس

به گزارش می متالز، دست شدن بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۱۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  فولاد، پارسان و شخارک به ترتیب با ۱۷۰، ۱۴۸ و ۱۴۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، اخابر و همراه به ترتیب با ۲۲۱، ۲۱۴ و ۲۱۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، خودرو، رمپنا و وپاسار پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 در حالی که شاخص بورس تهران با روندی صعودی حرکت خود را آغاز کرد و در ساعات ابتدایی معاملات به کانال ۲۳۹ هزار واحدی وارد شد، اما در ساعات پایانی با عقب نشینی ۱۰۰۰ واحدی به عدد ۲۳۷ هزار و ۱۴۸ واحد رسید.

عناوین برگزیده