تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۴۱۷۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از سوی مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد

همایش آشنایی با حقوق مالیاتی اشخاص حقیقی

می متالز - نشست آشنایی با حقوق مالیاتی اشخاص حقیقی با حضور جمعی از صاحبان کسب‌‎و‌کار و فعالان اقتصادی، وکلا و مدیران مالی شرکت‌های خصوصی در ساختمان مرکز داوری اتاق تهران برگزار شد.
همایش آشنایی با حقوق مالیاتی اشخاص حقیقی

به گزارش می متالز، این جلسه به دنبال سلسله نشست‌های مرکز داوری اتاق تهران با هدف آشنایی کارآفرینان و صاحبان بنگاه‌ها با مسائل حقوقی و قضایی مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی برگزار شد و طی آن، تجار و بازرگانان ضمن آشنایی با قوانین مربوط به اظهارنامه مالیاتی، از الزامات قانونی پیش از ارسال اظهارنامه مالیاتی مطلع شدند.

 این نشست طی روز سه‌شنبه هفته جاری در محل ساختمان شماره 3 اتاق تهران برپا شد و تجار و صاحبان کسب‌و‌کار در آستانه مهلت پایانی ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی در 31 خرداد ماه، با نکات حقوقی آشنا شدند که در مراحل تکمیل اظهارنامه مالیاتی آنان تاثیرگذار و کلیدی است.

در این نشست که با استقبال فعالان اقتصادی مواجه شد، فرشید رستگار، مدرس و مشاور امور مالیاتی مرکز داوری اتاق تهران، آخرین نکات و تغییرات مرتبط با تکمیل اظهارنامه مالیاتی را تشریح کرد که مورد توجه شرکت‌کنندگان در این گردهمایی قرار گرفت.

مرکز داوری اتاق تهران که فعالیت آن از دو سال گذشته آغاز شده‌ و مشاوره‌های حقوقی را به فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای حقوقی با هدف آشنایی بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانان بخش‌خصوصی را نیز در دستورکار دارد.

در همین ارتباط، طی هفته‌های آتی فراخوان همایش آشنایی با حقوق مالیاتی اشخاص حقوقی و شرکت‌ها نیز از سوی این مرکز صادر و به اطلاع اعضای اتاق تهران خواهد رسید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد