تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۴۲۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

سود هر سهم "خاهن" کاهشی بود

می متالز - شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۴۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.
سود هر سهم "خاهن" کاهشی بود

به گزارش می متالز، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران با سرمایه ۲ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون  ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۲۲ درصد کاهش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران نسبت به گزارش حسابرسی نشده، ۵ درصد کاهش سود به سبب کاهش سایر درآمدهای عملیاتی مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۲۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"خاهن" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۶۸ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۸۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عناوین برگزیده