تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۴
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۴۳۱۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت روز صنعت و معدن

می متالز - به مناسبت فرارسیدن ۱۰ تیرماه گرامیداشت روز صنعت و معدن، ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با صدور پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش می متالز، متن پیام جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بدین شرح است:
فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود. بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به‌دست آمده است و مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به‌گونه‌ای تحسین برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است.
لذا اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن به ویژه شاغلین عزیز در مجموعه عظیم گل‌گهر، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن کشور را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

عناوین برگزیده