تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۴۴۰۹۴
سرویس خبر : انرژی

مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت به میزبانی حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت برگزار شد

به گزارش می متالز، این مجمع با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ،حسن حاج حسینی رییس سازمان حراست صنعت نفت، نبی بیک زاد رییس کل حراست و هیات همراه به منظور ارائه گزارش عملکرد یکساله حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مجمع ، بیک زاد رییس کل حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن  ارائه گزارشی از دستاوردها و عملکرد یک ساله  حراست به بررسی برخی از چالش های موجود و راه کار های موجود پرداخت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ابراز رضایت از عملکرد حراست خواستار ارتقا و گسترش نقش حراست در حوزه  نرم افزاری  شد.

محمدی در راستای حاکمیتی ماندن حراست ، در خواست  ارائه پیشنهادات حراستی و امنیتی از سوی حراست NPC برای گنجاندن در سند نقش و مسئولیت حاکمیت به عنوان جایگاه شرکتی حاکمیتی و توسعه ای در صنعت پتروشیمی شد.

بر پایه این گزارش ، حاج حسینی با اعلام رضایت از گزارش ارائه شده خبر از تصویب طرح های امنیتی در شورای امنیت کشور در مناطق عسلویه و ماهشهر داد و  بر ارتقا جایگاه ساختار اداری حراست تاکید کرد و نیز از  پیگیری های سازمان حراست نفت برای حل این موضوع خبر داد.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده