تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۴۴۹۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ورود تدپیکس به کانال ۲۵۳ هزار واحدی:

شاخص در مدار رکورد

می متالز - شاخص بورس تهران با افزایش ۲۹۷۲ واحد در آستانه ورود به کانال ۲۵۴ هزار واحدی قرار گرفت و رکورد جدیدی ثبت کرد. شاخص هم وزن با ۶۹ واحد افزایش ۴۲۵ واحدی به رقم ۶۲ هزار و ۳۰۴ واحد رسید و شاخص بازار اول به کانال ۱۸۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۰ هزار و ۳۱۴ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۶۰ واحدی به عدد ۳ هزار و ۳۱۶ واحد رسید.
شاخص در مدار رکورد

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۳ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۹۹۶ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای رمپنا، کچاد و پارس به ترتیب با ۲۴۱، ۲۳۵ و ۲۰۶ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای ونیکی، خودرو و خساپا  به ترتیب با ۵۰، ۴۹ و ۴۵  واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز جم پیلن، خساپا، وتجارت، خودرو، تاصیکو و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و سرمایه گذاری ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 شاخص کل بورس تهران با ثبت عدد ۲۵۳ هزار و ۵۷۷ واحد رکورد جدیدی را تجربه کرد و روند صعودی با سرعت بیشتری ادامه یافت. سیگنال های مثبت ارسالی عملکرد سه ماهه شرکت های بورسی از مهمترین دلایل رشد امروز تدپیکس بود.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت