تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۴۵۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بانک نیزوا؛ برترین بانک اسلامی عمان شد

می متالز - بانک نیزوا توانست عنوان بهترین بانک اسلامی در عمان از اتحادیه جهانی بانکداران عرب را دریافت کند.
بانک نیزوا؛ برترین بانک اسلامی عمان شد

به گزارش می متالز، سایت خبری albawaba اعلام کرده که بانک نیزوا با کسب بیش از ۲۵ جایزه محلی، منطقه‌ای و بین المللی در تنها شش سال فعالیت، در حال تحکیم جایگاهش به عنوان موسسه مالی اسلامی پیشرو در عمان است. این بانک اخیرا مفتخر به کسب عنوان بهترین بانک اسلامی در عمان از اتحادیه جهانی بانکداران عرب شد. کسب این جایزه نشان می‌دهد که تلاش‌های بانک نیزوا در جهت توسعه و رشد بخش مالی اسلامی در عمان، و همچنین آگاهی‌بخشی در مورد منافع آن برای جوامع پادشاهی به رسمیت شناخته شده است.

این بانک از زمان راه‌اندازی، هر ساله موفق به کسب جوایز مختلف از جمله برخی از محبوب‌ترین جوایز در صنعت مالی جهانی، نظیر «سکه طلایی عرب»، «جایزه جهانی مالی اسلامی» و همچنین «پیشگام در حوزه بانکداری اسلامی در کشور سلطان‌نشین عمان» شده است.

موساب سیف موساب المطیری؛ معاون بانک نیزوا بیان داشت: به عنوان اولین بانک اسلامی اختصاصی عمان، واقعا ناگزیر بودیم که فعایت خود را از ابتدای مسیر شروع کنیم. در چنین مدت کوتاهی نتایج و دستاوردهای زیادی داشته‌ایم و با شور و اشتیاق به این امر نائل شده‌ایم. شرکت بر این باور است که مشتریان می‌توانند بدون هیچ‌گونه خللی در عقایدشان، خدمات بانکداری استاندارد را به دست آورند. این جوایز قدردانی خوشایندی از تلاش‌های ما به عنوان شریک مالی منتخب برای مردم و سازمان‌های عمان است و ما را تشویق می‌کند تا بهتر از این عمل کنیم.

بانک نیزوا به‌واسطه‌ی تمرکز بر تقویت زندگی مشتریانش و ارائه‌ خدمات مالی با استاندارد بالا و نوآورانه، اثبات می‌کند که موفقیت تجاری را می‌توان با اصول شریعت مرتبط دانست. این بانک با رشد ۹۸ درصد پس از پرداخت مالیات، و دستیابی به رشد ۳۵ درصد در پرتفوی کل سپرده‌های مشتریان در سال گذشته، بالاترین نرخ رشد را ثبت کرده است، در حالی که دارایی‌های کل آن بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تا ۲۵ درصد و رسیدن به ۸۷۳ میلیون ریال عمان افزایش داشته است.

تمام این دستاوردها در حالی حاصل شده‌اند که بانک به جامعه عمان متعهد بوده است. کلید این امر در تمرکز بانک بر کارمندانش است. این بانک فعالانه استراتژی عمانی‌سازی را پیگیری نموده و اخیرا به نرخ ۹۰ درصد عمانی‌سازی کارکنان خود دست یافته است. علاوه بر این، فعالانه رشد حرفه‌ای خود را تقویت نموده و به عنوان کارفرمای منتخب برای فارغ‌التحصیلان تازه‌کار و کارشناسان خبره شهرت یافته است. این بانک دو بار برنده جایزه «بهترین انگیزه‌بخش و حفظ‌کننده‌ی کارمندان» در جوایز مرکز تماس خاورمیانه شده است.

این بانک به طور مداوم پورتفوی خود را به روزرسانی می‌کند تا اطمینان یابد که همیشه در زمینه نوآوری و فناوری طلایه‌دار بوده و محصولات و خدمات جدیدی ارائه می‌کند که برای همه بخش‌های جامعه جذابیت دارد. علاوه بر این، خدمات پشتیبانی کامل و مداوم ارائه می‌دهد تا اطمینان دهد که بانکداری اسلامی برای ایجاد یک تفاوت مثبت به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده