تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۴۵۲۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خروج دسته جمعی 34 نماد بورسی در بدترین روز بازار + بازگشت 8 نماد

می متالز - در یکی بدترین روزهای بازار سهام که شاخص با سقوط 6 هزار و 619 واحدی روبرو شده، 34 شرکت از تابلو خارج می شوند و ۸ شرکت دیگر هم آماده ورود شده اند.
خروج دسته جمعی 34 نماد بورسی در بدترین روز بازار + بازگشت 8 نماد

به گزارش می متالز، در حالی بازار سهام امروز با ریزش قیمت اکثر شرکت ها مواجه شده و شاخص بورس با سقوط 6 هزار و 532 واحدی به 246 هزار و 770 واحدی عقب نشینی کرده که در پایان معاملات، نماد 34 شرکت بورسی به دلیل برگزاری مجمع سالانه و چند فوق العاده بسته می شود.

این شرکت ها شامل پالایشگاه تهران، بورس تهران، پتروشیمی خارگ، بانک خاورمیانه، بیمه دانا، پارس خودرو، نورد آلومینیوم، روز دارو، دارویی لقمان، لبنیات کالبر، فیبر ایران، کاشی تکسرام، کاشی سینا،  هلدینگ داروپخش، لعابیران، دشت مرغاب، رینگ سازی مشهد، کمباین سازی، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، لنت ترمز ایران، بهنوش، معدنی دماوند، سرمایه گذاری پارس توشه، سرامیک های صنعتی اردکان و ماشین سازی نیرو محرکه هستند.

همچنین در جریان معاملات، شرکت های گل گهر، چادرملو، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، سیمان سفید نی ریز، نیرو ترانس، جوشکاب‌یزد، سرامیک‌های‌صنعتی‌اردکان به دلیل اعلام رویداد مهم و و نوسان بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف و وقفه نماد روبرو شده اند.

در این میان شرکت های آسان پرداخت پرشین، بیمه البرز، نفت پارس، تکنوکار، پارس الکتریک، صنعتی جام دارو، آبسال و صنعتی آما نیز آماده بازگشت به تابلو در یکی از بدترین روزهای بازار هستند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده