تاریخ: ۲۶ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۷
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۴۵۴۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۱۲ ماهه؛

"کاوه" به هر سهم ۸۵۹ ریال اختصاص داد

می متالز - شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۸۵۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۷۷ درصد را نشان می دهد.
"کاوه" به هر سهم ۸۵۹ ریال اختصاص داد

به گزارش می متالز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه ثبت شده ۷ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۵۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۷۷ درصد داشته است.

در گزارش حسابرسی شده فولاد کاوه جنوب کیش نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۸ درصد کاهش سود هر سهم به سبب کاهش سایر درآمدهای غیر عملیاتی ـ درآمد سرمایه‌گذاری‌ها مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"کاوه" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در مورد ارزش اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است: با بهره مندی از برنامه جامع و راهبردی، تمامی بخش ها از جمله تولید، فروش، مالی و بازاریابی (اعم از داخلی و خارجی) در سال ۱۳۹۷ به خوبی رشد کرده است. همچنین با برنامه‌ریزی های به عمل آمده، از حداکثر توان و ظرفیت ماشین آلات تولیدی شرکت در سال ۱۳۹۷ استفاده شده است. هیئت مدیره شرکت، برنامه ریزی های لازم جهت تسریع در تکمیل فاز ۲ فولاد سازی و آب شیرین کن را در دستور کار قرار داده که این امر موجب افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه های ثابت در اقلام تشکیل دهنده بهای تمام شده خواهد شد. با اجرائی شدن فاز ۲ فولاد سازی ظرفیت تولید شرکت به دو برابر شرایط فعلی افزایش خواهد یافت.

عناوین برگزیده