به گزارش می متالز، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، غرفه سازمان تأمین اجتماعی و میز خدمات الکترونیک بانک رفاه که همزمان با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفت، با تصریح اینکه دیجیتال کردن فرآیندها مصوبه هیأت محترم دولت است اظهار داشت: این مصوبه به تمامی ارگان ها و به ویژه بانک ها محول شده است. بر این اساس برای اینکه بتوانیم خدمات بانک را در بستر دیجیتال عرضه کنیم، لازم است مجموعه ای از زیرساختها در حوزه فناوری اطلاعات فراهم کنیم که بحمدالله در بانک رفاه این اقدامات پایه ای صورت پذیرفته است.
فرخ نژاد افزود: بخشی از این دستاوردها از جمله دستگاه خودپرداز مجهز به NFC و کیوسک الکترونیکی دریافت سوابق بیمه ای از طریق کارت ملی هوشمند در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و با همکاری و مشارکت سازمان تأمین اجتماعی به معرض نمایش درآمده و خدمات مختلف آن برای بازدیدکنندگان تشریح می شود.
وی خدمات و زیرساختهای الکترونیکی طراحی شده توسط بانک رفاه را ابزاری مناسب و کارآمد برای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی از جمله مستمری بگیران عنوان کرد و گفت: این اقدامات در راستای شخصی سازی خدمات برای مشتریان است که می توانند با مراجعه به این ابزارها خدمات مورد نیاز بیمهای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند