تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۴۶۷۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره پیش در سال ۹۷ به ثبت رسید

رشد ۱۸۰ درصدی در درآمد ۴ ماهه "تایرا"

می متالز - شرکت تراکتورسازی ایران در دوره ۴ ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.
رشد ۱۸۰ درصدی در درآمد ۴ ماهه "تایرا"

به گزارش می متالز، شرکت تراکتورسازی ایران با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت تراکتورسازی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و ۸۹۰ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره " تراکتور ۴۷۵ دو دیفر" با تولید ۶۱۳ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت تراکتورسازی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با فروش ۵۶۹ دستگاه در صدر فروش های تیر ماه "خودرو" قرار گرفت.

شرکت تراکتورسازی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سال جاری، معادل ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۸۰ درصدی برخوردار بوده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد