تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۴۶۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای چهارمین ماه اعلام شد:

گزارش عملکرد بانک ملت با تراز عملیاتی مثبت ۵۰۰ میلیارد تومانی

می متالز - بانک ملت با ارائه گزارش عملکرد چهارمین ماه دوره مالی جاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۵۰۰ میلیارد تومانی شد.
گزارش عملکرد بانک ملت با تراز عملیاتی مثبت ۵۰۰ میلیارد تومانی

به گزارش می متالز، بانک ملت که از 27 خرداد به منظور افشای اطلاعات با اهمیت با توقف نماد و سپس جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی با تعلیق روبرو شده، گزارش فعالیت چهارمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 98 را منتشر کرد.

بر این اساس، "وبملت" 5 هزار میلیارد تومانی در این مدت مبلغ 1.6 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و مبلغ 1.1 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در چهارمین ماه سال 98 تراز عملیاتی مثبت 500 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این تراز مثبت 28.6 میلیارد تومان بود.

همچنین هزینه سپرده های کوتاه مدت این بانک بورسی درحالی 298.8 میلیارد تومان بوده که این رقم در دوره مشابه سال گذشته 388.8 میلیارد تومان بوده است. بنابراین می توان گفت هزینه پول در بانک ملت کاهش یافته و می توان انتظار بهبود عملکرد را داشت.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد