تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۳۵
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۱۲۵۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مانده کل منابع بزرگترین بانک بورس از هزار هزار میلیارد تومان گذشت

‌می‌متالز - مانده کل منابع ارز و ریال بانک ملت در چهار ماه سال از مرز ۱.۰۲ هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد و درآمد عملیاتی به ۴۹.۹ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، بانک ملت با نماد "وبملت" و سرمایه ثبتی ۳۵.۳ هزار میلیارد تومانی از نماد‌های اثرگذار بازار سرمایه محسوب می‌شود، مانده سپرده‌های قرض الحسنه جاری ریالی را تا پایان تیر ماه ۳۱۸.۸ هزار میلیارد تومان، مانده سپرده‌های کوتاه مدت را ۱۷۰ هزار میلیارد تومان و مانده گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام را ۱۱۹.۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، "وبملت" در تیر و چهار ماه سال بالغ بر ۵.۲ و ۱۹.۷ هزار میلیارد تومان سود به سپرده‌های سرمایه گذاری پرداخت کرد. مانده کل تسهیلات ارز و ریال در دوره چهار ماهه ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومان اعلام شده که تسهیلات ارزی و مرابحه با مانده‌ای بالغ بر ۴۴۰.۴ و ۳۳۷.۶ هزار میلیارد تومان در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

بانک از محل اعطای تسهیلات در تیر و چهار ماهه ۹.۹ و ۳۹.۹ هزار میلیارد تومان درآمد در حساب‌ها شناسایی کرد. درآمد سپرده گذاری و اوراق بدهی هم در چهار ماهه ۳.۱ و ۱.۲ هزار میلیارد تومان اعلام شد.

همچنین در تیر و چهار ماهه از محل دریافت کارمزد‌ها ۱.۰۹ و ۵.۵ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد. مانده سرمایه گذاری‌ها در سهام هم در پایان تیر ماه از ۷.۹ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

کل درآمد عملیاتی تیر و چهار ماهه "وبملت" ۱۲.۲ و ۴۹.۹ هزار میلیارد تومان، کل هزینه‌های سود پرداختی سپرده ها، هزینه‌های مالی و کارمزد در تیر و چهار ماهه ۶.۴ و ۲۲.۲ هزار میلیارد تومان بود که با این حساب، تراز عملیاتی یک و چهار ماهه ۵.۸ و ۲۷.۷ هزار میلیارد تومان مثبت بود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده