تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۴۷۲۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مرتضی شبانی مدیر امور مجامع گروه فولاد مبارکه اصفهان

کرسی سوم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات بازگشت

می متالز - مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پنجم مرداد ماه جاری خبر داد و گفت: به استناد ماده ۹۵ قانون تجارت، شرکت سرمایه گزاری معادن و فلزات درخواست برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نمود.
کرسی سوم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات بازگشت

به گزارش می متالز، شبانی با اشاره به عدم اجرای یکی از بند های اساس نامه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، که بر فرصت ۱۵ روزه معرفی نمایندگان اعضای حقوقی شرکت تاکید می کند، افزود: پس از فرصت قانونی ۱۵ روز از برگزاری مجمع عمومی نوبت اول، و با عنایت به عدم معرفی نمایندگان اعضای حقوقی هیات مدیره، صبح روز شنبه ۵ مرداد،  مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برگزار گردید و از ۷ نامزد کاندیدای هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، ۵ شرکت بعنوان ترکیب اصلی هیات مدیره، صاحب کرسی شدند.

شبانی از حضور شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در ترکیب جدید این شرکت خبر داد و گفت: صبانور در کمتر از یک ماه موفق شد، به ترکیب هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر راه یابد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع پیشین این شرکت افزود: در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل کهر که ۹ تیرماه برگزار شده بود، کرسی  شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در اختیار شرکت سرمایه گزاری امید قرار گرفت که این کرسی در مجمع عمومی فوق العاده امروز دوباره به شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور برگشت و تعداد کرسی های گروه فولاد مبارکه  و سرمایه گذاری معادن و فلزات مجددا به ۳ کرسی ارتقا یافت‌.

شبانی از انتخاب شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، شرکت سرمایه گذاری امید و شرکت سرمایه گذاری سپه بعنوان ترکیب اصلی سهامداران توسعه گل گهر در مجمع عمومی فوق العاده خبرداد.

وی افزود: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و شرکت سرمایه گزاری گل گهر به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

وی در پایان از گروه فولاد مبارکه اصفهان، بعنوان بزرگترین شرکت حال حاضر بورس کشور یاد کرد.

عناوین برگزیده