تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۴۷۸۷۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

وفاداری ژاپنی‌ها به خودروهای داخلی

می متالز - گزارشی که «انجمن فروشندگان خودرو ژاپن» به‌تازگی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در این کشور منتشر کرده است به وضوح نشان می‌دهد که شهروندان ژاپنی تمایل بسیار بیشتری برای خریداری و استفاده از خودروهای ساخت داخل دارند.
وفاداری ژاپنی‌ها به خودروهای داخلی

به گزارش می متالز، طبق جدولی که در وب‌سایت «پرفروش‌ترین خودروها» منتشر شده، ۱۰ برند پرطرفدار در ژاپن که در نیمه نخست سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی در بازار این کشور به فروش رفته‌اند، همگی ژاپنی هستند. تویوتا که در مقام نخست پرفروش‌ترین برند خودروسازی در بازار ژاپن جای گرفته است، در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی توانسته ۷۹۹ هزار و ۵۵۲ دستگاه در بازار این کشور به فروش برساند. دومین برند پرفروش، هونداست که با فروش ۴۰۳ هزار و ۳۶۴ دستگاه در نیمه نخست سال جاری میلادی در رتبه دوم این رده‌بندی قرار گرفته است. سوزوکی نیز که عنوان سومین برند پرفروش خودرو را در این کشور به خود اختصاص داده است، موفق شد تا ۳۷۸ هزار و ۴۰ دستگاه از محصولاتش را در ۶ماهه نخست ۲۰۱۹ به ژاپنی‌ها بفروشد.

عناوین برگزیده