به گزارش می متالز، دکتر محمد علی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه با تشریح اقدامات شایان توجه بانک رفاه در حوزه سلامت کشور گفت: بزرگترین مشتری ما تأمین اجتماعی، حوزه های درمانی، سلامت و حوزه های اقتصادی زیر مجموعه آن است و بازار اصلی فعالیت استراتژیک بانک رفاه، حوزه سلامت کشور است.
وی افزود: این بانک علاوه بر سازمان تأمین اجتماعی و حوزه های تحت پوشش آن به دانشگاه ها، بیمارستان های علوم پزشکی و بیش از 6000 هزار داروخانه و مراکز درمانی خدمات بانکی ارائه می دهد.
دکتر سهمانی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: بانک رفاه تلاش کرده است تا علی رغم محدودیت های موجود و شرایط خاص اقتصادی و نظام بانکی، حداکثر رضایت مندی را در مخاطبین خود ایجاد کند و در حد توان، سبد خدمات و محصولات را توسعه و رضایتمندی و انتظار مشتریانش را برآورده سازد.
مدیر عامل بانک رفاه تصریح کرد: ادعا نمی کنیم که مشتریان ما صد در صد از ما راضی و خشنود هستند ولی همکاران من در بانک رفاه در سراسر کشور تمامی تلاش خود را به کار می بندند تا این بانک همگام و همراه با تحولات پیش رود و بتواند رضایت حداکثری آنها را تأمین کند.
دکتر سهمانی همچنین بیان داشت: بانک رفاه با ارائه خدمات متنوع بانکی و پولی در قالب تسهیلات ریالی، ارزی و یا گشایش اعتبار اسنادی ، در فعالیت هایی نظیر واردات تجهیزات پزشکی و دارو، تلاش می کند نیاز های حوزه سلامت و فعالان این حوزه اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی را مرتفع سازد و مفتخر است جامعه زحمتکش پزشکان، پیرا پزشکان و دندان پزشکان و سازمان نظام پزشکی کشور از مشتریان با ارزش، مهم و مؤثر بانک محسوب می شوند.
ایشان در ادامه اظهار داشت: با عنایت به اهمیت و تأثیر حوزه سلامت بر سهولت زندگی و رفاه عامه مردم، مجموعه بانک رفاه با تمام توان اهتمام می ورزند این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.