تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۴۸۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مجمع عمومی عادی خانه معدن ایران برگزار شد:

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خانه معدن ایران/ تصویب گزارش مالی و عملکرد خانه معدن از سوی مجمع

می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه خانه معدن ایران مربوط به عملکرد مالی سال 1395 عصر روز دوشنبه 26 تیرماه 1396 با حضور اکثریت اعضا، نماینده اتاق بازرگانی و صنایع معادن و کشاورزی ایران و بازرس قانونی شرکت در محل خانه معدن ایران از ساعت 14 تا 17:30 برگزار شد.
انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خانه معدن ایران/ تصویب گزارش مالی و عملکرد خانه معدن از سوی مجمع

در ابتدای این جلسه مرتضی مومن‌زاه به عنوان رئیس، سروش فولادچی و محمد قائدی به عنوان ناظر و شهناز نوایی به عنوان منشی از سوی شرکت کنندگان جلسه انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، طبق دستور جلسه در ابتدا محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران گزارش عملکرد هیات مدیره را در سه سال گذشته ارائه کرد و با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته، گفت: هم اکنون خانه معدن ایران به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین تشکل‌های معدنی کشور تبدیل شده و توانسته مورد اعتماد دولت، سیاستگذاران و تصمیم‌سازان اقتصاد ایران قرار گیرد.

او افزود:  کمیته‌های مختلفی بر اساس نیازهای واقعی بخش معدن تشکیل شده که در هر یک از این کمیته‌ها متخصصان مربوطه نظرات کارشناسی خود را درباره مباحث مهم اقتصاد کلان، اکتشافات معدنی، سیاستگذاری، قانونگذاری، زغالسنگ و سایر مواد معدنی اعلام کرده‌اند.

او گفت: با توجه به اعتماد ایجاد شده میان دولت و خانه معدن ایران این تشکل مجری برگزای دوره‌های تخصصی برای آموزش فعالان بخش معدن کشور شده و تا کنون دوره‌های مختلفی در استان‌ها برگزار کرده است.

در ادامه بهرامن با اشاره به فعالیت نمایندگی خانه معدن ایران در 30 استان کشور پیشنهاد داد تا با تغییر اساسنامه در مجمع عمومی فوق‌العاده دو کرسی هیات مدیره به نمایندگان استانی خانه معدن ایران اختصاص یابد.

بر اساس این گزارش، درخواست بهرامن در مجمع به تصویب رسید و مقرر شد تا پایان سال نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده اقدام شود. 

در ادامه فرهاد دارابی بازرس قانونی خانه معدن ایران گزارش مالی و سود و زیان سال منتهی به اسفند 95 را مورد تایید قرار داد و گزارش هیات مدیره نیز با توجه به بررسی انجام شده از سوی بازرس به تایید رسید.

 همچنین روزنامه «اطلاعات» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های اتحادیه انتخاب شد. دستور بعدی جلسه انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خانه معدن ایران بود. با توجه به اخذ 115 رای تایید شده توسط نماینده اتاق در مجموع علاء الدین میرمحمدصادقی، محمود گوهرین، غلامرضا حمیدی انارکی، ابوالقاسم شفیعی، بهرام شکوری، حمیدرضا امیریان، حمیدرضا معصومی، علیرضا باقری و محمدرضا بهرامن، برای یک دوره 3 ساله به عنوان هیات مدیره خانه معدن ایران انتخاب شدند.  

بر اساس این گزارش، آقایان غرقی، افضلی‌پور، محبی و خانم معصومی نیز برای عضویت در هیات مدیره کاندید شده بودند. 

همچنین براساس آرای به دست آمده از انتخابات بازرس، «فرهاد دارابی» به عنوان بازرس اصلی و «محمود بندرچی» به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شده و قبول سمت کردند.

عناوین برگزیده