تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۱
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۴۸۹۸۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

درخواست راهور برای توقف تولید یک خودرو

می متالز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه به‌طور قطع خودروهای داخلی ایمن نیستند، گفت: با تحلیل ۱۱ سال تصادف به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته شد که ۲۴ درصد جانباختگان تصادفات مربوط به خودروی پراید است.
درخواست راهور برای توقف تولید یک خودرو

به گزارش می متالز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه به‌طور قطع خودروهای داخلی ایمن نیستند، گفت: با تحلیل ۱۱ سال تصادف به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته شد که ۲۴ درصد جانباختگان تصادفات مربوط به خودروی پراید است. سردار سید کمال ‌هادیانفر تاکید کرد: پلیس راهور ناجا در مکاتباتی خواستار توقف تولید پراید از اواخر سال ۹۸ تا ۹۹ شد. وی تصریح کرد: تا قبل از سال ۹۶ قطعات خودرو و خودروهای ایمن وارد می‌شد، به‌طوری که برخی خودروها بیش از ۱۱ ایربگ داشتند و همین موضوع باعث کاهش تلفات حوادث ترافیکی شده بود. وی افزود: الان در شرایطی هستیم که بنزین از آب ارزان‌تر است، قانون خیلی بازدارندگی ندارد، واردات خودروهای خارجی متوقف شده و خودروهای داخلی هم خیلی ایمن نیستند و قطعات یدکی نیز کیفیت و ایمنی لازم را ندارند. وی تصریح کرد: اغلب تصادفات بر اثر آن است که به‌دلیل نبود قطعه، مشکلات خودرو به‌صورت مستمر ادامه دارد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد