تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۲
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۴۹۳۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشوردر سفر به قم خبر داد:

تخصیص دو هزار میلیارد ریال اعتبار به واحد‌های تولیدی قم

می متالز - مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور از پیش بینی و تخصیص دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان قم خبر داد.
تخصیص دو هزار میلیارد ریال اعتبار به واحد‌های تولیدی قم

به گزارش می متالز، حسین مهری، در سفر به قم ضمن بازدید از ۱۴ واحد تولیدی در حال احداث یا در حال کار گفت: پیش بینی امسال ما پرداخت دو هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های صنعتی و معدنی استان قم است، اما در صورت نیاز هیچ محدودیتی برای پرداخت نداریم.

وی تصریح کرد: از ابتدای این دولت تاکنون بانک صنعت و معدن تامین مالی ۴۲ پروژه را عهده دار بوده است که تاکنون ۳۲ پروژه به بهره برداری رسیده و ۱۰ پروژه در حال احداث است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید در قم نه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به قم پرداخت شده است.

مهری افزود: در چهار ماه امسال بانک صنعت و معدن، ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کل کشور پرداخت کرده که پیش بینی می‌کنیم تا پیان سال به ۱۶۷ هزار میلیارد ریال برسد.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن از اولویت‌های این بانک برای پرداخت تسهیلات هم سخن گفت و افزود: تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا و طرح‌های توسعه‌ای، سه اولویت این بانک برای پرداخت تسهیلات است.

مهری همچنین تصریح کرد: در صورت تقویت منابع مالی بانک صنعت و معدن قم این بانک آمادگی دارد ۵ تا ۶ برابر آن، منابع در اختیار بانک صنعت و معدن قم قرار دهد.

عناوین برگزیده