تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۵۰۰۲۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

عقبگرد جی‌ام در تولید کراس‌اوور

می متالز - کراس‌اوورها، وانت‌ها و شاسی‌بلندها طی سال‌های اخیر با افزایش فروش مواجه شده‌اند و خودروسازان در تلاش هستند تا تولید سواری‌ها را که فروش کمتری دارند کاهش دهند.
عقبگرد جی‌ام در تولید کراس‌اوور

به گزارش می متالز، کراس‌اوورها، وانت‌ها و شاسی‌بلندها طی سال‌های اخیر با افزایش فروش مواجه شده‌اند و خودروسازان در تلاش هستند تا تولید سواری‌ها را که فروش کمتری دارند کاهش دهند. با این حال حتی این خودروها نیز از رکودی که صنعت خودرو را درگیر خود کرده، در امان نیستند. گفته می‌شود جنرال‌موتورز تصمیم دارد تولید در دو کارخانه آمریکای شمالی را به‌دلیل افت فروش، کاهش دهد.

البته برخلاف خودروسازان دیگر که تولید سواری‌ها را کاهش داده‌اند، جنرال‌موتورز در پی کاهش تولید کراس‌اوورها است. این خودروساز تولید در کارخانه «سن لوئیز» در مکزیک و کارخانه «اینگرسول» در اونتاریو را کاهش خواهد داد. کاهش تولید در این دو کارخانه بر تولید مدل‌های «شورلت ترکس» و «جی ام سی ترین» تاثیر خواهد داشت.

این اقدام به جنرال‌موتورز کمک می‌کند تا موجودی خود را با تقاضا هماهنگ کند. گفته می‌شود دلیل این اقدام، اشباع شدن بازار خودرو از کراس‌اوورها است. البته این مشکلات تنها مختص بازار آمریکا نیستند. این دو کارخانه برای بازارهای خارجی نیز خودروهایی تولید می‌کنند و افت فروش در این بازارها نیز مزید بر علت شده است.

عناوین برگزیده