به گزارش می متالز، بر خلاف چیزی که تحلیلگران و رسانهها اعلام میکنند، مصرفکنندگان چندان درباره آینده خودروهای برقی خوشبین نیستند.
یکی از این نگرانیها این است که خودروهای برقی بسیار گرانند؛ بر یک زنجیره ارزش شکننده مبتنی هستند و بازاری برای خودروهای دست دوم ندارند.
یافتههای مؤسسه جی دی پاورز نشان میدهد تنها ۳۹ درصد از آمریکاییها حاضرند یک خودروی برقی بخرند و ۵۱ درصد از آنها خودروهای برقی را به اندازه خودروهای مبتنی بر نفت، مطمئن نمیدانند.
زمان شارژ شدن خودروهای برقی و مسافتی که میتوانند پس از هر بار شارژ شدن طی کنند، مهمترین نگرانیهای مصرف کنندگان بودند.