تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۵۲۱۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد:

افتتاح 21 پروژه با 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در هفته دولت

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح 21 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریال و اشتغالزایی نزدیک به 200 نفر در کرمانشاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.
افتتاح 21 پروژه با 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در هفته دولت

به گزارش می متالز، دارابی با بیان این مطلب، افزود: واحد پویا پلاستیک از جمله این واحدها است که در زمینه تولید انواع کیسه‌های پلاستیکی فعالیت دارد در گذشته یک واحد متروک بود که بدون اخذ ریالی تسهیلات و با سرمایه بخش خصوصی در هفته دولت آغاز به کار کرد.

او اضافه کرد: واحد ابزارسازان درمانگر نیز یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تجهیزات پزشکی است که امروز شاهد افتتاح طرح توسعه آن بودیم.

به گفته دارابی، سایر طرح‌های صنعتی نیز به تدریج در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح طرح بزرگ قوطی سازی زمزم کرمانشاه در آینده نزدیک نیز خبر داد و یادآور شد: این طرح نزدیک به هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره اقدامات انجام شده در حوزه معادن استان نیز افزود: اخیرا 14 هزار کیلومتر مربع از پهنه‌های معدنی استان شامل پهنه گیلانغرب، پهنه میانی استان، پهنه هرسین و پهنه اسلام آبادغرب آزاد شد.

به گفته دارابی، پهنه سنقر نیز تا آذر ماه آزاد می‌شود و در اختیار سرمایه‌گذاران خواهد بود.

واحد تولیدی پویا پلاستیک با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریال و اشتغالزایی 17 نفر با ظرفیت 1500 تن انواع کیسه‌های نایلونی در سال فعالیت خود را امروز آغاز کرد.

همچنین طرح توسعه واحد ابزارسازان درمانگر نیز با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریال، اشتغالزایی 42 نفر و ظرفیت تولید 17 میلیون عدد در سال امروز راه‌اندازی شد.

گفتنی است که دو واحد صنعتی "پویا پلاستیک" و طرح توسعه واحد "ابزارسازان درمانگر" امروز (پنجم شهریور) با حضور معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه افتتاح شد.

عناوین برگزیده