تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۵۲۵۴۳
سرویس خبر : انرژی
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد

برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت برای میزبانی از ۵۰۰ دانشجو

می متالز - رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از تدوین دستورعملی اجرایی با همکاری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت خبر داد که بر مبنای آن مقرر شده در یک طرح پنج‌ساله، پژوهشگاه صنعت نفت میزبان ۵۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا شود.
برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت برای میزبانی از ۵۰۰ دانشجو

به گزارش می متالز، جعفر توفیقی در حاشیه برگزاری چهارمین همایش مسوولیت اجتماعی صنعت نفت با بیان این مطلب افزود: این دستورعمل در ادامه طرحی است که در زمینه میزبانی پژوهشگاه از دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و اعضای هیئت علمی در بخش مسوولیت اجتماعی به وزیر نفت ارائه شد و ابعاد آن در حال بررسی است.

وی طرح پژوهشگاه را مبتنی بر تصریح وزیر نفت بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های انسانی، علمی و فنی کشور و دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: دانشجویان می‌توانند تدوین پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترای خود را در پژوهشگاه دنبال کنند و این مجموعه تمامی امکانات اداری، آزمایشگاهی، پایلوت و فنی را در اختیارشان قرار خواهد داد.

به گفته توفیقی، دانشجویان می‌توانند در موضوعات مورد علاقه خود کار کنند و الزامی به فعالیت در زمینه پروژه‌های پژوهشگاه وجود ندارد.

وی گفت: پژوهشگاه در همایش مسوولیت اجتماعی صنعت نفت گزارشی از فعالیت‌های خود در حوزه مسوولیت اجتماعی در زمینه تصفیه آب و پساب و همچنین کاهش مصرف آب در بخش‌های مختلف صنعتی ارائه کرد.

چهارمین همایش مسوولیت‌ اجتماعی صنعت نفت روز گذشته (پنجم شهریورماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت و کارشناسان حوزه مسوولیت اجتماعی در سالن همایش‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار و در پایان از برگزیدگان این حوزه قدردانی شد.

عناوین برگزیده