تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۵۲۶۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

87 میلیون دلار کالا از بناب صادر شد

می متالز - فرماندار بناب از صادرات 87 میلیون دلاری انواع کالا از طریق گمرک این شهرستان در پنج ماه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در مدت مشابه میزان صادرات از این شهرستان 37 میلیون دلار بود.
87 میلیون دلار کالا از بناب صادر شد

به گزارش می متالز، امین رفیعی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم است و آن را برای خود یک افتخار بزرگ می‌دانیم.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مسوولان با مردم افزود: مسوولان باید همواره ارتباط خود را با مردم تنگاتنگ کرده و برای حل نیازهای قانونی آنها قدم بردارند.

رفیعی سپس با اشاره به نامگذاری سال به نام سال رونق تولید اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی جزو اولویت کاری اعضای شورای اداری بناب است و در این زمینه ضمن تثبیت اشتغال در شهرستان برای اشتغال‌زایی نیز قدم برداشته‌ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب از صادرات 87 میلیون دلاری انواع کالا از طریق گمرک این شهرستان در پنج ماه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در مدت مشابه میزان صادرات از این شهرستان 37 میلیون دلار بود.

رفیعی اذعان داشت: هدف‌گذاری ما در شهرستان تحقق 110 میلیون دلاری صادرات سال گذشته در 6 ماهه اول سال و هدف‌گذاری صادرات 200 میلیون دلاری تا پایان سال‌جاری است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دولت وظیفه خود می‌داند برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارد.
 

جمهوری اسلامی ایران تا به امروز این اوج، عزت و عظمت را به خود ندیده بود

امام جمعه بناب ادامه داد: ایران اسلامی تا به امروز این اوج، عزت، عظمت و سربلندی را به خود ندیده بود و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و سجده شکر بجای آورد.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی نیز در این جلسه خطاب به مسوولان ابراز کرد: شما در کنار اینکه رئیس و معاون هستید، توجه داشته باشید کارگزار نظام جمهوری اسلامی هستید و نه کارگزار یک کشور دیگر!

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه «برای اسلام قیام کردیم و برای اسلام تحمل می‌کنیم»؛ عنوان کرد: در چهلمین سال انقلاب تا امروز داعیه این را داشتیم که این نظام بی برو برگرد نظام الهی است، از این رو شرایط ایجاب می‌کند در هر موقعیتی که هستیم برای سربلندی این نظام جانفشانی کنیم که تا حدودی در این خصوص غفلت داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه مسوولان باید با عملکرد خود دولت، نظام و دین را تبلیغ و ترویج کنند؛ افزود: مسوول و مدیر اداره مبلغ دین است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: بنده از ناحیه مقام معظم رهبری خادم شما هستم و وظیفه ما این است که ارتباط مردم با مسوولان را به هم نزدیک‌تر کنیم و در این زمینه قدم‌های زیادی نیز برداشته‌ایم.

عناوین برگزیده