تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۵۴۰۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیش بینی افزایش میزان سود معدن شرکت استرالیایی فورتسکیو از فروش سنگ آهن

می متالز - فایننشال تایمز روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد به دنبال افزایش بهای جهانی سنگ آهن که در پی ایجاد اختلال در روند تولید این ماده معدنی در برزیل، بزرگترین کشور تولید کننده سنگ آهن، روی داد، میزان سود معدن شرکت استرالیایی فورتسکیو با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.
پیش بینی افزایش میزان سود معدن شرکت استرالیایی فورتسکیو از فروش سنگ آهن

به گزارش می متالز، فایننشال تایمز روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد به دنبال افزایش بهای جهانی سنگ آهن که در پی ایجاد اختلال در روند تولید این ماده معدنی در برزیل، بزرگترین کشور تولید کننده سنگ آهن، روی داد، میزان سود معدن شرکت استرالیایی فورتسکیو با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

میزان سود خالص این شرکت بعد از احتساب مالیات با افزایش 263 درصدی به 3 میلیارد و 200 میلیون دلار در 12 ماه منتهی به ژوئن 2019 میلادی رسید.


این گزارش همچنین نشان می دهد، میانگین قیمت پرداخت شده توسط مشتری است 65 دلار درهر تن بوده که این رقم در مدت زمان مشابه در سال گذشته 44 دلار در هر تن بود.

این در حالیست که به نوشته نشریه اس اند پی گلوبال پلتس، در ماه جاری میلادی (اوت)، تغییراتی در بهای جهانی سنگ آهن به وقوع پیوسته است و قیمت این ماده معدنی با کاهش روبرو شده است و به 83 دلار در هر تن رسیده است.

بر اساس این گزارش، همچنین پیش بینی شده است میزان فروش این معدن تا پایان 2020 به 170-175 میلیون تن افزایش یابد. این درحالیست که این رقم تا پایان 2019 میلادی 167.7 میلیون تن پیش بینی شده بود.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد