تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۶۱۲
کد خبر: ۵۴۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

رییس جمهور کلید یک وزارتخانه مهم را به شریعتمداری واگذار می‌کند که نشان دهنده شایستگی اوست

می متالز - به گفته نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور کلید یک وزارتخانه مهم که ترکیب دو وزارتخانه است را می خواهد به محمد شریعتمداری واگذار کند که نشان دهند شایستگی و سوابق درخشان اوست.
رییس جمهور کلید یک وزارتخانه مهم را به شریعتمداری واگذار می‌کند که نشان دهنده شایستگی اوست

حسن بهرام نیا به عنوان موافق گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش، نوآوری همراه با اندیشه فردا و مدیرانی متخصص و با تجربه مانند شریعتمداری نیاز امروز کشور است.

وی راهکار برون رفت از وضعیت موجود را در استفاده از مدیری باتجربه، خلاق و کارآزموده مانند شریعتمداری دانست و گفت: حمایت از سرمایه گذاری و ارایه تسهیلات به آن ها، تعریف پنجره واحد برای سرمایه گذاری و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران از اهم برنامه های شریعتمداری است.

بهرام نیا با اشاره به این موضوع که حمایت از تولیدگران و تولید با کیفیت با تکنولوژی روز برای حضور در بازارهای جهانی در برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گنجانده شده است، اظهار کرد: برای به فعلیت رساندن ظرفیت بالقوه ۶۰ میلیارد تن ذخایر معدنی به مدیرانی مانند شریعتمداری نیاز داریم و باید دولت دوازدهم را با رای اعتماد به وزرای پیشنهادی‌اش در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه، کاهش رکود و اتکا به نفت، افزایش رشد اقتصادی و مبارزه با فساد کمک کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی شریعتمداری را مدیری انقلابی، متدین، متخصص، با تجربه و مورد اعتماد نظام و رهبری دانست و گفت: رییس جمهور کلید یک وزارتخانه مهم که ترکیب دو وزارتخانه است را می خواهد  به شریعتمداری واگذار کند.

عناوین برگزیده