تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۵۰۶
کد خبر: ۵۴۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق است

می متالز - نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اسناد بالادستی منطبق و ۳۰ درصد نیز همسو است.
۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق است

علی ابراهیمی به عنوان نماینده موافق گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی, عنوان کرد: خدمات و سوابق شریعتمداری بر کسی پوشیده نیست و روابط خوب وی می تواند وزارت صنعت، معدن و تجارت را در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه به پیش ببرد.

وی وزارت صنعت معدن و تجارت را یک ساختار تجمیع شده با ابعاد راهبردی و مجموعه ای گسترده دانست و گفت: شریعتمداری بر رقابت پذیری و کیفی سازی و رعایت استانداردهای بین المللی و ایفای نقش استاندارد باور و بر پیگیری طرح‌های کلان ملی اشراف کامل دارد.

ابراهیمی با تأکید بر این موضوع که گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت روحیه کار کردن با افراد خبره را دارد و اهالی صنعت برای همکاری با وی نیز اعلام آمادگی کردند، افزود: توجه به سرمایه گذاری متوازن و اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و تلاش برای ارزش افزوده بیشتر و تلاش برای جلوگیری از فساد و الحاق به سازمان تجارت جهانی از ارزش های حاکم بر برنامه پیشنهادی وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی ۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری را با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اسناد بالادستی منطبق و ۳۰ درصد را نیز همسو دانست و گفت: ارتقای شاخص های اقتصادی مانند رقابت پذیری، سهم در تجارت جهانی و فضای کسب و کار باید در دستور کار شریعتمداری قرار بگیرد.

ابراهیمی  در پایان از شریعتمداری خواست تا نگرش صادرات محور و توجه به بازارهای هدف و پیاده سازی خصوصی سازی به صورت کامل را در دستور کار قرار دهد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد