تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۵۴۹۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مناسبت‌های مهر ماه ۱۳۹۸ و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

می متالز - در این ماه واحد بازاریابی و مارکتینگ کسب و کارها می‌توانند از رویدادهایی که در این ماه وجود دارد خصوصا بازگشایی مدارس و تغییرات آب و هوایی بهترین بهره را ببرند و نسبت به جذب و افزایش نرخ تعامل کاربران اقدام کنند.
مناسبت‌های مهر ماه ۱۳۹۸ و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

به گزارش می متالز، با نزدیک شدن به اولین ماه از فصل پاییز، شرکت‌ها و استارت‌های ایرانی به دنبال برنامه‌ریزی عالی و هدفمند برای مهرماه ۱۳۹۸ هستند. در این ماه واحد بازاریابی و مارکتینگ کسب و کارها می‌توانند از رویدادهایی که در این ماه وجود دارد خصوصا بازگشایی مدارس و تغییرات آب و هوایی بهترین بهره را ببرند و نسبت به جذب و افزایش نرخ تعامل کاربران اقدام کنند.

بلاگ اَد از ماه جاری قصد دارد به بیان رویدادهایی که در هرماه وجود دارد بپردازد و رویدادهای مهم آن ماه را کامل‌ تر و با جزئیات بیشتر تشریح کند مانند نمونه کمپین‌های خارجی که در سال‌های پیش در آن رویداد برگزار شده‌اند و یا کمپین‌های داخلی موفقی که در سال های گذشته در آن روز بهترین بازده را داشته‌اند.

بیان ایده‌های جدیدی که تیم بلاگ‌ اد برای رویدادها و روزهای مختلف هرماه قصد تشریح آن را دارد، شانزدهمین روز هرماه با شما به اشتراک گذاشته می‌شود همچنین ایده‌های مربوط به آن ها در روزهای بعدی توضیح داده می‌شود تا بتوانید بهترین برنامه‌ریزی را برای اجرای ایده‌ها و کمپین‌های خود داشته باشید.

عناوین برگزیده