تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۵۵۲۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سبحانی فر:

استیضاح رحمانی در وضعیت کنونی اوضاع بازار را به هم ریخته‌تر می‌کند/ برخی عوامل از اراده وزیر صنعت خارج است

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: انجام استیضاح وزیر صنعت با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد و به هم ریختگی بازار بیشتر موجب خراب‌تر شدن کار‌ها می‌شود.
استیضاح رحمانی در وضعیت کنونی اوضاع بازار را به هم ریخته‌تر می‌کند/ برخی عوامل از اراده وزیر صنعت خارج است

به گزارش می متالز، رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح رحمانی وزیر صنعت و معدن، گفت: با وجود وضعیت اقتصادی کنونی و به هم ریختگی بازار انجام این استیضاح تنها موجب خراب‌تر شدن کار‌ها می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: ریشه بسیاری از مسائل در بخش صنعت و خودرو به وزیر باز نمی‌گردد، بلکه یکسری عوامل مختلف که بخش عمده آن هم از اراده وزیر خارج است، موجب برخی التهامات و مشکلات شده است.

سبحانی فر با اشاره به برخی از این عوامل تأثیرگذار در به هم ریختگی بحث صنعت بیان کرد: کمبود مواد اولیه، افزایش قیمت ارز، تأمین ارز ضروری و ... از عوامل تأثیرگذار در بروز مشکلات هستند.

او همچنین درباره دستگیری برخی رؤسای خودروساز هم در روز‌های اخیر گفت: هنوز از سوی قوه قضاییه حکم و تخلف این افراد به صورت رسمی اعلام نشده است، ما طی هفته گذشته یک افزایش قیمت بدون مصوبه در بحث خودرو داشتیم که برخی مشکلات را بوجود آورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تأکید کرد: بر این اساس با توجه به مشکلات کنونی انجام هر استیضاح باعث می‌شود تا شرایط وخیم‌تر شده و مشکلات دیگری را در پی داشته باشند.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت