تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۵۵۲۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
«سیمان اصفهان» رتبه بندی شد؛

انتشار دومین رتبه اعتباری شرکتی و نخستین رتبه اعتباری اوراق بهادار کشور

می متالز - شرکت رتبه بندی اعتباری پایا، رتبه+BBB بلندمدت، A2 کوتاه مدت و -A اوراق اجاره را به شرکت سیمان اصفهان تخصیص داد.
انتشار دومین رتبه اعتباری شرکتی و نخستین رتبه اعتباری اوراق بهادار کشور

به گزارش می متالز، شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا» بر اساس بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی و نسبت‌های مالی مستخرج از آن و نیز ویژگی‌های کیفی شامل، ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین مالی و سوابق آن و همچنین تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب‌وکار و صنعت مربوطه، رتبه اعتباری بلندمدت +BBB، رتبه اعتباری کوتاه‌مدت A۲ و رتبه اوراق اجاره -A با درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت سیمان اصفهان (سهامی عام) تخصیص داد.

بنابر این گزارش، طبق واژه‌نامه تعاریف شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا، در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح قابل‌ قبول است؛ با این حال این ظرفیت ممکن است با احتمال بیشتری نسبت به طبقات بالاتر در آینده تقلیل یابد.

 شایان ذکر است، کلیه تحلیل‌‏های کمی بر اساس صورت‏‌های مالی حسابرسی‌شده و یادداشت‌‏های همراه آن برای سال‌‏های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و سایر اطلاعات ارائه شده توسط شرکت سیمان اصفهان (سهامی عام) انجام شده است.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه بیانیه مطبوعاتی و نیز خلاصه گزارش رتبه‌بندی اعتباری به لینک زیر مراجعه کنند.

http://www.payacr.ir/index.php/fa/component/k2/itemlist/filter?moduleId=393&Itemid=586

عناوین برگزیده