تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۵۵۹۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲۵۸ریال؛ سود تلفیقی «بهپاک»

می متالز - شرکت صنعتی بهپاک در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه سود هرسهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد.
۲۵۸ریال؛ سود تلفیقی «بهپاک»

به گزارش می متالز، شرکت صنعتی بهپاک در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد. این رقم درحالی منتشر شده است که پیش از این سود هرسهم شرکت اصلی نیز ۲۵۸ریال اعلام شده است.

این شرکت در گزارش تلفیقی خود سود عملیاتی را ۳۸۷میلیارد ریال، سود خالص را ۱۲۸میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۲۷۴میلیارد ریال اعلام کرد.

«بهپاک» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که در برنامه های شرکت بهبود مستمر و توسعه پایدار، بازدهی مناسب سرمایه، حفظ و ارتقای سهم بازار، معرفی محصولات جدید، حفظ و ارتقای برندها، کاهش هزینه های مالی، تحقیق و توسعه بازار، ارتقای دانش و مهارت های کارکنان و توسعه توانمندی کارکنان قرار دارد.

برآورد این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده، متناسب با افزایش نرخ ارز و عوامل بهای تمام شده، قیمت تمام شده محصولات افزایش خواهد یافت. همچنین با توجه به عدم تغییر تعداد کارکنان در واحد مالی و اداری، هزینه حقوق و دستمزد متناسب با بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش خواد یافت.

این شرکت واردات دانه های روغنی از آسیای میانه و گسترش فعالیت های بازرگانی را به عنوان سایر برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ اعلام کرده است.

عناوین برگزیده