تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۶۴۷
کد خبر: ۵۶۴۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مجید ضیایی بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر معرفی گردیدند

می متالز - در مراسم معارفه که با حضور آقایان عبودی و لطیفی از شرکت صدر تأمین و هیأت مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر در محل دفتر مرکزی انجام شد، از تلاش های آقای امینی کافی آباد درطول دوران مدیرعاملی و آقای علینقی پور در دوران تصدی سرپرستی شرکت، قدردانی و در ادامه آقای ضیایی نیز ضمن تشکر از زحمات تمامی مدیران و کارگران پرتلاش شرکت صنایع مس شهید باهنر اهداف و سیاستهای پیش روی این شرکت را تبیین نمودند.
مجید ضیایی بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر معرفی گردیدند

به گزارش می متالز، مدیرعامل جدید شرکت در اولین روز شروع کار، با سفر به کرمان و حضور در مجتمع مس باهنر طی بازدید از خطوط تولید و واحدهای مختلف جنبی، از نزدیک با کارگران این شرکت آشنا و در نشستی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت اعلام داشت: بحمدا… مجموعه مس باهنر در حال حاضر در زمینه تولید محصولات متنوع خود و نیز در زمینه بازار سرمایه از اقتدار کافی برخورداراست و جا دارد از همه تلاش های انجام شده تا به امروز قدردانی شود.

وی در ادامه بیان داشت: اگر نیت همه خدایی باشد به یقین توفیقات الهی نیز شامل همه ما خواهد شد.

ایشان در ادامه نکاتی در خصوص برنامه های آتی شرکت ارائه نمودند.

جناب آقای مهندس ضیایی سابقه مدیرعاملی شرکتهای زمزم کرمان، شیشه سازی مینا، فولاد کاوه شرق و معاونت چندین شرکت صنعتی و معدنی ازجمله فولاد کاوه جنوب کیش را در کارنامه خود دارد.

شرکت مس شهید باهنر با بیش از 30 سال سابقه، در زمینه تولید محصولات مسی و آلیاژهای مس از قبیل: انواع ورق، تسمه، لوله، مفتول و مطلس (پولک سکه) فعالیت  می کند.

عناوین برگزیده