تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۴
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۵۷۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در یکسال مالی محقق شد:

رشد ۵.۷۱ هزارمیلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وصنعت»

می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در صورت های مالی ۱۲ ماهه خود از رشد ۵ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود رونمایی کرد.
رشد ۵.۷۱ هزارمیلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وصنعت»

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، سود هرسهم را ۷۹۷ ریال اعلام کردکه در مقایسه با فعالیت یکساله ۱۳۹۷ توانسته سود هرسهم را ۲۴۲ درصد افزایش دهد.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را سه هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال، سود خالص را ۳ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را چهار هزار و ۶۳۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال اعلام کرد.

این با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد که این پرتفوی با رشد پنج هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریالی همراه شده است. بهای تمام شده آن با رشد یک هزار و ۶۳ میلیارد ریالی به مبلغ ۷ هزار و ۴ میلیارد ریال رسیده است. همچنین ارزش بازار آن با افزایش پنج هزار و ۲ میلیارد ریالی به ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال بالغ شده است.

«وصنعت» در این دوره کل مبلغ واگذاری سهام واگذار شده را ۱۰ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و سود این واگذاری ها را ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال رقم زد. همچنین کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده را ۸ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده