صفدری در اولین گردهمایی سراسری نمایندگان شرکت بیمه “ما" با اشاره به اینکه تبادل نظر ، مطرح کردن مشکلات و ایجاد هم افزایی و اتحاد در مدیریت از جمله اهداف برگزاری این مراسم است ، گفت : تشکیل چنین جلساتی موجب می شود تا بسیاری از معضلات و موانع برطرف شود.
وی افزود: شرکت سهامی بیمه " ما "توانست بالاترین "DPS" را در صنعت بیمه محقق کرده و 170 ریال به ازای هر سهم پرداخت کند. همچنین شرکت بیمه " ما" یکی از شرکتهای بیمه ای است که بالاترین منابع مالی را در صنعت بیمه داراست و همچنین دارای سطح یک توانگری مالی است . تمرکز این منابع مالی در حسابهای بانکی شرکت بصورت سپرده گذاری کوتاه مدت وبلند مدت ثبت شده است .
صفدری با بیان اینکه شرکت ذخایر مالی مناسبی دارد گفت: این شرکت در حال حاضر براساس نظرسنجی بیمه مرکزی ، بعنوان چهارمین برند در صنعت بیمه شناخته شده است .
وی همچنین اظهار داشت : امروز ما توانسیتم 1.4 سهم بازار را تصاحب کنیم و با بزرگترین شرکتهای بیمه گر دنیا مذاکره و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم .
به گفته صفدری ، بیمه "ما" در بورس کشور شفاف ترین شرکت معرفی شده است، به گونه ای که امروز در جایگاه 56 شرکت بورس کشور قرار گرفته ایم در حالیکه که در گذشته در رتبه 115 قرار داشتیم .
وی افزود: بیمه نامه مسوولیت مدنی پلنگ ایرانی موجب شد تا در تمام نقاط کشور شرکت سهامی بیمه "ما" بعنوان بنیانگذار " CSR" شناخته شود ، بطوریکه امروز هر کجا صحبت از مسوولیت اجتماعی است نام شرکت بیمه "ما" مطرح می شود. به اعتقاد وی ، دردنیای امروز سازمانهایی اقتصادی موفق هستند که در مسوولیت های اجتماعی ورود کنند .
صفدری با اشاره به اینکه با استفاده از " CSR" توانستیم بیمه "ما" را در ایران و خارج از ایران عرضه و بعنوان برند معرفی کنیم ، گفت : جایزه ملی محیط زیست از سوی معاون اول رییس جمهور به شرکت بیمه "ما" تعلق گرفت چرا که ما موفق به نو آوری شدیم به گونه ای که امروز خیلی از کشورهای اروپایی و آسیایی تمایل دارند تا در شرکت ما سرمایه گذاری کنند .
مدیر عامل شرکت بیمه "ما" همچنین از محقق شدن اجرای آیین نامه 54 و استفاده از مدلهای جدید فروش خبر داد و بیان داشت : نهادینه کردن بازاریابی و فروش از جمله کارهای شرکت ما بود که باید فرهنگ یک سازمان باشد و در جامعه گسترش یابد .چراکه گسترش فرهنگ بیمه ، کار یک سازمان نیست و اراده و عزم ملی می خواهد .
وی نبودن مار کتینگ نوین را یکی از دلایل عمده در کم اثر گذاربودن صنعت بیمه ایران در اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: متاسفانه بازار یابان و فروشندگان مذاکره مدرن را نمی دانند .ما باید اطلاعات مناسب به مشتری بدهیم و با استفاده از علم روز دنیا ، روشهای جدید مذاکره کردن را بدانیم.
صفدری در ادامه ، ارتقای علم در مدیریت فروش ، داشتن مدیریت ریسک در فروش و داشتن اختیارات در فروش را از جمله مسایل مهم ذکر کرد.
در ادامه علیرضا هادی عضو هیات مدیره ضمن تشکر از برگزاری اینگونه مراسم و تقدیر از حضور همه جانبه نمایندگان از سراسر کشور ، به نقش پررنگ نمایندگان شبکه فروش در فروش موثر تر به مشتریان اشاره کرد.
وی تصریح کرد: پیام این جلسه و جلسات مشابه این است که ما به نماینده احتیاج داریم. همانگونه که مستحضرید شعب بانک ملت به میزهای بیمه ای مجهز شدند و پرتفوی قابل توجهی هم کسب کردند ولی مرور زمان ثابت کرد که این کار، کار درستی نیست چون کار فروش کار بسیار سخت و هنرمندانه ایست و از عهده یک کارمند بانک بر نمی آید.
وی افزود: این نماینده است که با شناخت مشتری می تواند بیمه نامه مناسب و مورد نیاز اورا معرفی نماید و به هیچ وجه بازاریابی الکترونیکی نمی تواند جایگزین نماینده و شبکه فروش شود. چون هدف ما فقط کسب درآمد نیست ما باید به مسئولیت هایمان در قبال مردم متعهد باشیم و ریسک هایشان را کاهش دهیم.