تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۵۷۴۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح کرد:

ورود و معامله سهام عدالت در بورس از برنامه‌های اصلی

می متالز - رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ورود و معامله سهام عدالت در بازار سرمایه از برنامه‌های اصلی ما در سازمان خصوصی‌سازی است.
ورود و معامله سهام عدالت در بورس از برنامه‌های اصلی

به گزارش می متالز، علیرضا صالح درخصوص ورود سهام عدالت به بازار سرمایه اظهار کرد: ورود سهام عدالت به بازار سرمایه و معامله آن از برنامه‌های اصلی ما در سازمان خصوصی‌سازی بوده که مطمئنا آن را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس نیز باید بگویم از آنجایی که فصل مسابقات شروع شده، برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس باید طوری قدم برداریم که به این دو تیم آسیبی نرسد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: این دو تیم مردمی هستند و به همین علت باید کار‌های خصوصی‌سازی سرخابی‌ها با دقت انجام شود تا آسیبی به این تیم‌ها نرسد.

صالح گفت: باید همه مسائل لازم برای نهایی کردن این خصوصی‌سازی مدنظر قرار گیرد و با توجه به اینکه در حال حاضر وسط فصل قرار داریم نباید هیچ یک از تیم‌ها آسیب ببینند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد