تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۵۷۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
پورابراهیمی در تذکر شفاهی؛

وزارت رفاه به وضعیت اسفبار ۸۵ هزار بازنشسته فولاد رسیدگی کند

می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار رسیدگی وزارت رفاه و سازمان برنامه و بودجه به وضعیت حقوق ۸۵ هزار بازنشسته فولاد شد.
وزارت رفاه به وضعیت اسفبار ۸۵ هزار بازنشسته فولاد رسیدگی کند

به گزارش می متالز، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در نشست علنی دیروز (دوشنبه، 6 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر رفاه گفت: وضعیت اسفبار بازنشستگان صندوق فولاد نیاز به مدیریت و پیگیری دارد چنانچه مجلس در خصوص آن در بودجه مصوبه داشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز تأسف از بی‌پناهی 85 هزار بازنشسته فولاد عنوان کرد: پیرمردانی وجود دارند که به علت کار زیاد در معادن زغال سنگ ریه خود را از دست داده‌اند اما دریافت حقوق آنها با مشکل مواجه شده است لذا اگر نمی‌توانید مدیریت کنید با دولت درمیان بگذارید،همچنین سازمان برنامه و بودجه در این خصوص به تکالیف خود عمل کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: چند سال است پروژه باند فرودگاه کرمان بلاتکلیف مانده و هنوز تصمیم‌گیری در خصوص آن صورت نگرفته؛ لذا لازم است هر چه سریعتر ساختمان و مجموعه باند فرودگاهی کرمان و همچنین مسئله ورود و خروج مسافران که 30 سال بلاتکلیف است رسیدگی شود.

عناوین برگزیده