تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۵۸۳۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

راه‌اندازی کارخانه سیمان؛ خواسته مردم بیارجمند

می متالز - امام جمعه بیارجمند گفت: درخواست ما از مسوولان راه‌اندازی کارخانه سیمان بیارجمند است تا بستر اشتغال‌زایی برای جوانان فراهم شود.
راه‌اندازی کارخانه سیمان؛ خواسته مردم بیارجمند

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام‌ محمد احمدی با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در این استان و به‌ویژه در بیارجمند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات موجود در استان مانند گرانی و بیکاری ساختاری کشوری دارد.

امام جمعه بیارجمند ادامه داد: مسوولان کشور و دولت‌مردان باید تصمیماتی اتخاذ کنند که این مشکلات برطرف شود و به معیشت مردم رونق دهند و معضل بیکاری را از بین ببرند.

احمدی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه ما و مردم در بخش بیارجمند بیکاری جوانان است، تصریح کرد: کار و شغلی در بیارجمند وجود ندارد که جوانان به آن اشتغال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پروژه کارخانه سیمان در بیارجمند نیمه‌کاره رها شده است، اضافه کرد: توجهی به تکمیل این پروژه توسط مسؤولان ذی‌ربط نشده است و مردم تمایل دارند که این پروژه زودتر به پایان برسد و مشکل بیکاری جوانان رفع شود.

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه این شهر در حال خالی شدن است، تصریح کرد: علت اصلی آن به نبود زیرساخت‌های کار و اشتغال در این منطقه برمی‌گردد و این معضل بسیار آزاردهنده شده است.

احمدی تأکید کرد: استاندار سمنان و فرماندار و سایر مسوولان فعال در حوزه صنعت و تولید چاره‌ای برای رفع این معضل بیندیشند و در این زمینه تدبیر لازم داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کارخانه سیمان می‌تواند بیارجمند را زنده کند، اظهار کرد: درخواست ما از مسوولان راه‌اندازی این کارخانه است تا بستر اشتغال‌زایی برای جوانان فراهم شود.

عناوین برگزیده