تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۳۸۸
کد خبر: ۵۸۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آینده ای روشن در انتظار بخش معدن

می متالز - اعضای کمیسیون معدن؛ خبرگان صنعت و کارافرینان این بخش بوده و استفاده از نظرات آن ها موجب توسعه بخش معدن و صنایع معدنی است.
آینده ای روشن در انتظار بخش معدن

به گزارش می متالز، بهرام شکوری علت برگزاری سفر به زنجان و برقراری جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران در این شهر را توصیه و درخواست اعضای کمیسیون برای حضور در شهرستان‌ها و استفاده از نظرات و پیشنهادات فعالان بخش صنعت و معدن استان‌ها و آشنایی با فضای کار و مشکلات آن‌ها دانست.

وی بیان کرد از این پس این کمیسیون تلاش دارد که در کنار برگذاری جلسات رسمی ماهیانه در تهران، به‌صورت ماهانه و دو ماه یکبار به استان‌های معدنی سفر کرده و جلسات هیئت نمایندگان در استان‌ها نیز برگزار شود و همین امر موجب آشنایی اعضایکمیسیون با توانمندی استان‌ها شود. اولین جلسه نیز به دعوت انجمن سرب وروی ایران به زنجان انجام شد. تا در کنار آشنایی هرچه بیشتر با این صنعت مشکلات این بخش نیز دیده شود و در جهت حل آن اقدام شود. استان های زیادی برای جلاسات بعدی اعلام آمادگی کرده‌اند، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان، آذربایجان شرقی، یزد و سایر استان های معدنی از جمله مقصدهای بعدی این سفرها خواهند بود.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در ادامه بیان کرد که اعضای کمیسیون معادن متشکل از خبرگان صنعت و کارافرینان این حوزه هستند، پس طبیعتا استفاده از نقطه نظرات آن‌ها موجب توسعه بخش معدن و صنایع معدنی خواهد بود. وی در ادامه اظهار کرد که اعضای این کمیسیون از تمامی فعالین این بخش شکل گرفته‌اند. نماینده صنعت سرب و روی کشور، نماینده تولیدکنندگان و معدن‌داران سنگ‌های تزئینی، اعضای انجمن سنگ آهن، خانه معدن و.... استفاده ازنظرات تمامی این افراد در تصمیم‌گیری‌ها کمک می‌کند و درنهایت باعث ارائه پبشنهادات درست به دولت و مجلس خواهد شد. خوشبختانه با ورود دولت شریعتمداری و ارتباط خوب ایشان با مدیران و فعالان بخش معدن انتظار آینده روشنی برای معادن و صنایع معدنی می‌رود.

عناوین برگزیده