تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۵۸۴۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صندوق نوآوری و شکوفایی با حمایت معنوی اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند

گردهمایی استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کافه سرمایه

می متالز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که در چند سال اخیر، رویکردی حمایت‌گرایانه و در جهت توسعه، از استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوپای مبتنی بر فن آوری‌های مدرن داشته است، از برگزاری گردهمایی استارت‌آپ‌ها در کافه سرمایه نیز حمایت و اعضای خود را تشویق به شرکت در این رویداد می‌کند.
گردهمایی استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کافه سرمایه

به گزارش می متالز، با هدف پیوند استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران، رویداد کافه سرمایه طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، 30 و 31 شهریور ماه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این رویداد که مجموعه کارن‌کراد به عنوان کارگزار رسمی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزارکننده آن است، فرصتی برای معرفی استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نو به سرمایه‌گذاران و بررسی امکان سرمایه‌گذاری ایده‌های خلاقانه و تجاری‌سازی آن است.

در همین رابطه، اتاق بازرگانی تهران که از دوره هشتم هیات نمایندگان همکاری رسمی خود با صندوق نوآوری و شکوفایی را با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کرده‌، حامی معنوی این رویداد است و اعضای اتاق تهران در صورت تمایل می‌توانند در این گردهمایی مشارکت کنند.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات استارت‌آپ‌های حاضر در رویداد کافه سرمایه را از این محل دانلود کرده و همچنین فرم علاقمندی به استارت‌آپ‌ها را از طریق فایل پیوست دریافت کنند.

به همین منظور، بنگاه‌ها و سرمایه‌گذاران در صورت تمایل به برگزاری جلسات خصوصی با استارت‌آ‌پ‌ها می‌توانند با تکمیل فرم علاقمندی و ارسال آن به آدرس ایمیل info@KarenCrowd.com حضور خود را در این رویداد به عنوان سرمایه‌گذار اعلام کنند.

همچنین برای سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88014380 تماس برقرار نمایند.

عناوین برگزیده