تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۱۳
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۵۸۴۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار "دیر" قابلیت تبدیل به مرکز توزیع عمده و خرده‌فروشی مناطق همجوار دارد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توان بازار شهرستان را به مرکز توزیع عمده و خرده‌فروشی مناطق همجوار تبدیل کرد.
بازار "دیر" قابلیت تبدیل به مرکز توزیع عمده و خرده‌فروشی مناطق همجوار دارد

به گزارش می متالز، یعقوب شهنیایی صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان دیر، اظهار داشت: وظیفه واحدهای صنفی و خدماتی تأمین نیازهای متقاضیان به شکلی است و باید ایجاد اشتغال این واحدها در چارچوب قوانین و مقررات باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توان بازار شهرستان را به مرکز توزیع عمده و خرده‌فروشی مناطق همجوار تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: کسبه شهرستان از تجارت الکترونیک غفلت نکنند، زیرا این تجارت در دنیا حرف اول را زده و یکی از اصول اولیه ورود به این تجارت، آگاهی از قوانین و مقررات است.

شهنیایی ابراز داشت: صنعت و معدن به صورت جدی بر واحدهای صنفی نظارت می‌کند و آماده همکاری با اصناف برای عضویت واحدها در سامانه ستاد و گرفتن نماد الکترونیک است.

این مقام مسوول ادامه داد: واحدهای صنفی فاقد پروانه در شهرستان شناسایی شده و در مسیر طی مراحل قانونی پلمب یا صدور مجوز قرار گرفته‌اند چرا که احترام به قانون و اجرای صحیح مقررات خط قرمز ما است و با متخلفین مطابق قانون رفتار خواهد شد.

عناوین برگزیده