تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۵۸۵۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت:

پیگیر اختصاص بودجه به چند طرح بزرگ در سیستان و بلوچستان هستیم

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیگیر اختصاص بودجه به چند طرح بزرگ صنعتی در شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان هستیم.
پیگیر اختصاص بودجه به چند طرح بزرگ در سیستان و بلوچستان هستیم

به گزارش می متالز، رضا رحمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این سفر با هدف بازدید از وضعیت شهرک های صنعتی، واحدهای تولیدی و پیگیری مشکلات حوزه صنعت، معدم و تجارت به سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات در استان قابل حل است، افزود: برای حل کردن برخی دیگر از مشکلات هم نیاز به مشارکت دیگر دستگاه ها در سطح ملی است که حتما از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: طبیعی است که ایجاد برخی زیر ساخت ها  و پروژه ها نیازمند تامین اعتبار هستند و با وجود اینکه گاهی اوقات با تنگناهای مالی روبرو هستیم اما طرح های بزرگی در استان سیستان و بلوچستان در دست اجرا است.

وی از اجرای طرح توسعه پوشاک در کشور خبر داد و گفت: اجرای این طرح از ماه ها قبل در حال پیگیری است و۵ استان در این طرح مورد هدف قرار گرفته اند که اخیرا استان کردستان و سیستان و بلوچستان هم به این ۵ استان افزوده شده اند.

رحمانی با اشاره به اینکه پیگیر اختصاص بودجه به چند طرح بزرگ صنعتی در شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان هستیم، تصریح کرد: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم در تامین اعتبار کمک های لازم را به ما داشته باشد.

عناوین برگزیده