تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۵۸۵۹۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن رخ داد:

افت 115 دلاری قیمت مس در سه‌شنبه/ کمترین قیمت مس در هفت روز اخیر ثبت شد

می متالز - قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه، با افت 115 دلاری بعد از هفت روز افزایش، به کمترین میزان خود طی یک هفته اخیر رسید.
افت 115 دلاری قیمت مس در سه‌شنبه/ کمترین قیمت مس در هفت روز اخیر ثبت شد

به گزارش می متالز، قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه دو درصد افت نسبت به روز قبل و رشد 0.4 درصدی نسبت به هفته قبل را تجربه کرده است. در پایان این روز قیمت مس در بازار فلزات لندن، به پنج هزار و 762 دلار بر تن رسید.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه نیز با افت 1.9 درصدی نسبت به روز قبل و رشد 0.5 درصدی نسبت به هفته قبل همراه بوده است.

در پایان این روز قیمت سه ماهه مس در بازار بورس فلزات لندن، پنج هزار و 797 دلار بر تن اعلام شده، قیمت مس با کاهش در روز سه‌شنبه کمترین قیمت را در هفت روز گذشته تجربه کرده است.

نمودار 1 روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه کاهش دو هزار و 600  تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن داشته و به 299 هزار و 325 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را نشان می‌دهد.

طبق نمودار 2، بازار مس بورس فلزات لندن روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه در وضعیت کانتنگو به‌سر می‌برد و اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز برابر با 35 دلار بر تن بود.

اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش پنج دلار بر تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه شد.

عناوین برگزیده