تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۵۸۶۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
نگاهی به عملکرد مقایسه‌ای شهریورماه این «فولاد»ساز؛

رشد ۱۰۰ درصدی نرخ‌های فروش، کوره‌ها را گرم کرد

می متالز - میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال۹۷ رشد بیش از ۱۰۰درصدی را داشته که عمدتا بابت رشد بیش از ۹۰درصدی میانگین نرخ فروش محصولات شرکت در مقایسه با سال گذشته است.
رشد ۱۰۰ درصدی نرخ‌های فروش، کوره‌ها را گرم کرد

به گزارش می متالز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شهریور ماه درآمد عملیاتی ۳۶ هزار و ۴۴۷ میلیارد ریالی را محقق کرد تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان شهریور ماه به بیش از ۲۰۰ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال برسد.

این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را داشته که عمدتا بابت رشد بیش از ۹۰ درصدی میانگین نرخ فروش محصولات شرکت در مقایسه با سال گذشته است.

نرخ فروش محصولات گرم شرکت با حدود ۳ درصد کاهش به ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسید تا به این ترتیب شاهد دومین ماه پیاپی کاهش نرخ در این محصول باشیم.

نرخ فروش محصولات سرد نسبت به مرداد ماه تغییری نداشته و نرخ فروش محصولات پوشش‌دار که در مرداد ماه با رشد خیره‌کننده ۱۸ درصدی همراه بود در شهریور ماه با بیش از افت ۵ درصد قیمت‌ها به ۱۱۹ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال رسید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد