تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۹۰۰
کد خبر: ۵۸۹۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

معاون جدید نیروی انسانی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند

می متالز - طی احکامی جداگانه از سوی حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه معاون جدید نیروی انسانی و سازماندهی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند.
معاون جدید نیروی انسانی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند

به گزارش می متالز، طی حکمی از سـوی حمیدرضا عظیمیـان، مدیرعامـل فولاد مبارکـه، عبـاس اکبـری محمـدی بـه سـمت معـاون نیـروی انسـانی و سـازماندهی منصـوب شـد.

در متن حکم عباس اکبری محمدی آمده است: به موجب این حکم به سـمت معـاون نیروی انسانی و سـازماندهی منصوب می گردیـد تا با حفـظ ارزش های اسلامی، احترام به کرامت انسـانی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری که از اصول مدیریت در فولاد مبارکه است انجام وظیفه نمایید.

گفتنی اســت عباس اکبری محمدی دارای مدرک دکترای مدیریت است که از سال 1380 به استخدام  فولاد مبارکه درآمده و پیش از این در سمت مدیر انرژی و سیالات مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین طی حکمی از سـوی عظیمیـان، مدیرعامـل فولاد مبارکـه، حسـین همت گیـر بـه سـمت مدیر کمیسـیون معاملات منصوب شـد.

در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم به سمت مدیر کمیسیون معاملات منصوب می گردید تا با حفظ ارزش های اسالمی، احترام به کرامت انسانی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری که از اصـول مدیریت در فولاد مبارکه است انجام وظیفه نمایید.

گفتنی است حسین همت گیر دارای مدرک کارشناسی برق و کارشناسی ارشــد MBA اســت که از سال 1372 به اســتخدام فولاد مبارکه درآمده و پیش از این در ســمت مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی مشغول به فعالیت بوده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
سلام یفکری هم برای پرسنل انبار فولاد مبارکه در بندرعباس هم کنید از این پیمان کاران خستمون کردن تبدیل وظیت
عناوین برگزیده