تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۵۸۹۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دادستان تهران در قرارگاه رونق تولید اعلام کرد:

حمایت قوه قضاییه از مدیران با شهامت و با جسارت

می متالز - دادستان تهران در قرارگاه رونق تولید وزارت صمت از حمایت قوه قضاییه از مدیران با شهامت و با جسارت خبرداد.
حمایت قوه قضاییه از مدیران با شهامت و با جسارت

به گزارش می متالز، علی القاصی در قرارگاه رونق تولید وزارت صمت که به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد با بیان این مطلب گفت: قوه قضاییه با تمام توان و قاطعانه از مدیران با شهامت و با جسارت حمایت می کند و ما امروز حتما نیاز به مدیران ریسک پذیر داریم و باید از این گونه مدیران حمایت کنیم.

وی افزود: در این مسیر ما این مدیران را خصوصا مدیرانی که مسیر تولید را باز می کنند حمایت خواهیم کرد.
دراین نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت اهداف و موفقیت های قرار گاه رونق تولید را مطرح کرد و رمز موفقیت همه مدیران کشور و خروج از این مرحله جنگ اقتصادی را وحدت، تعامل و همگرایی و هم افزایی همه حاکمیت بیان کرد.

او هدف این قرارگاه را همراه کردن همه قوا در رونق تولید که منویات مقام معظم رهبری است را اعلام کرد. وی با اشاره به اینکه پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی 2020 دبی در مساحت 2014متری طراحی شده است ، گفت : برای بازدید از غرفه جمهوری اسلامی ایران مساحت قابل توجه ای در نظر گرفته شده است. وی به بازدید 25 میلیون نفر از این رویداد در طول 6 ماه برگزاری آن اشاره کرد و افزود: از این فرصت برای برپایی جلسات B2B میان تجار ایرانی و بازدید کنندگان با هدف توسعه تجارت و صادرات ایران استفاده خواهد شد. گفتنی است، اکسپوی 2020 دبی اولین اکسپو در خاورمیانه است که از 29 مهر 1399 تا 21 فروردین 1400 برگزار خواهد شد.

گفتنی است که ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای مهم خاورمیانه در اکسپوی 2020 دبی در پاویون ویژه خود میزبان بازدید کنندگان است

عناوین برگزیده