تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۰
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۵۸۹۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین برق شرکت فولاد زاگرس ایوان

می متالز - سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین برق شرکت فولاد زاگرس مستقر در شهرک صنعتی ایوان خبر داد.
اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین برق شرکت فولاد زاگرس ایوان

به گزارش می متالز، «اقبال اسماعیلی» ظهر امروز (۱ مهر) اظهار کرد: تامین برق شرکت فولاد زاگرس مستقر در شهرک صنعتی ایوان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: بخشی از بودجه برق این واحد تولیدی تامین شده و بر اساس قانون، دولت موظف است در راستای حمایت از تولید و اشتغال، کار برق رسانی و تامین برق به شهرک ها و نواحی صنعتی را انجام دهد و باید از نکات و تبصره هایی از آیین نامه ها و دستورالعمل ها استفاده شود که زمینه این مهم فراهم شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام یادآور شد: شرکت شهرک های صنعتی استان مبلغ 30 میلیارد ریال برای این مهم تامین و اختصاص داده است.

اسماعیلی با اشاره به حمایت های همه جانبه استاندار محترم استان از بخش تولید، تصریح کرد: همراهی مدیریت ارشد استان باعث شده تا مشکلات و موانع شهرک ها و نواحی صنعتی استان تا حدود زیادی برطرف شود که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات طرح فولاد زاگرس جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیرعامل و معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای غرب، رییس سازمان صمت استان، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیریت برق منطقه ای استان و کارشناسان مربوطه تشکیل شد.

 

عناوین برگزیده